OUT

晚上,讀書極苦惱,無緒也無腦,看某某朋友的BLOG,原來是城城迷,慚愧.慚愧,一則相識N年,一直不知道友人喜歡城城,二則,我發覺自已好OUT,至今還未看過演唱會,這樣一個悶人,不生在世上倒好---我好相信隔離屋個太太都看個演唱會,我都好相信我身邊的同輩朋友也99.9%看過,惟獨我,突然覺得自己不是香港人,但,那又何妨? 香港人,到了今天,還有什麼值得自豪呢?
once upon a time...已有許多個年頭無看過一晚一集完整的無線劇集,什麼風暴風雲我都未看過,最多是十分鐘,且是因為家人看被迫看一看; 突然問自己,時間花在那裏?也吧, 繼續做一個non hong kong citizen with H.K.I.D. card.
two days before, i learned that to be loved by one is much more easy to love one,life is really difficult.

留言

TY寫道…
喂...唔緊要呀...我都唔係好你好多...戰報生平都只係去過一次演唱會咁大把...仲要係N年前o既事啦..
無聽過演唱會又唔係乜野一件大事..只不過喜好唔同之嘛..係商人眼光o黎睇可能開到演唱會o既人先代表成功, 係70-80年代出生的我們係一段過渡銜接期..係90年代出生的香港人o黎講或者只係一個普通節目及潮流指數的共識而已..係社會文化, 風氣的轉變..根本唔代表到d乜..
音樂有他長青的地方...正如好曲能名垂不朽
有時覺得去文化中心, 仲好過去演唱會啦...個次仲記得得個嘈字..同得個顛字..雖然整體而言都ok..但係當你坐係度..d人係你隔離嗌到拆天個陣..唔知呢d係咪就真係叫投入o既氣氛...或者我呢d八股人真係唔多識欣賞

仲係度諗緊香港人d文化指數真係每況愈下..幾百蚊一張飛..真係寧願去聽孤星淚好過
我地有天國citizen就得啦...
Life is beautiful

戰報
匿名表示…
哈哈~~下次約你去看演唱會囉!你鍾意邊個明星先?

城城迷上
寫道…
明星....有呀,Jesus囉,不過佢無開演唱會喎,佈道會就有^^
匿名表示…
噢!你是悶蛋悶蛋~~
咁你就咪話自己未睇過演唱會啦!

這個網誌中的熱門文章

"彭博,你Out 了"

失蹤